Aftellen.. - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

18 November 2013 | Nederland, Sevenum

Bon Nochi!

Zoals de meeste van jullie weten is het bijna zover, over precies een week vertrek ik voor 5 maanden naar Curaçao! Ik ga stage lopen bij Papagayo Beach Resort samen met mijn klasgenoot Erik. Natuurlijk is dat allemaal heel spannend omdat we aan een avontuur beginnen en niet weten wat ons te wachten staat. Maar als we aankomen hebben we eerst nog een week vakantie, effe genieten van het mooie weer en het eiland verkennen.
Erik en ik hebben samen een appartement in een studentencomplex met een groot zwembad en mogelijkheid voor kleding te wassen en spullen te huren dus dat is vast erg fijn.
Op Curaçao ben je niks zonder een auto, dus leen ik de zogenaamde "Antonio" uit 1993 van de zus van Erik... haha. Een Toyota Tercel, echt een gangster auto, dus dan val ik niet op tussen die antiliaantjes!

Nu het echt al bijna zo ver ben ik maar vast begonnen aan mijn koffer in te pakken.. de hele zomercollectie kleding zit er al in. nu de rest nog..
Natuurlijk wat leuke foto's van Teun en mij, want die moet ik ook heel erg gaan missen!! (en hij mij). Maar gelukkig komt Teun in April langs om daar samen met mij vakantie te vieren en terug te vliegen naar Nederland.
We kunnen dan gewoon verblijven in mijn appartement, maar we zijn wel van plan om een paar dagen in een resort te boeken om toch even écht weg te zijn samen! En gisteren ook nog eens te horen gekregen dat Mama en Ed in Februari mij komen bezoeken, hartstikke leuk! Ik kijk er al heel erg naar uit en volgens mij zij ook.

Deze week dus nog de laatste etentjes, lunchjes, shoppen, dagje werken en feestjes... en dan komen de zakdoekjes tevoorschijn! Afscheid nemen op Schiphol van Teun, heb er nu al geen zin in. Maar goed gelukkig bestaat er skype, en whatsapp.

Ik ga verder met inpakken en alle laatste dingen regelen deze week en zal jullie de komende 5 maanden op de hoogte houden via facebook!

Bon Nochi en tot gauw!

Iris







  • 18 November 2013 - 22:13

    Stance:

    Ik ga je ook heel erg missen kanjer <3 kijk uit naar je verhalen en avonturen!

  • 18 November 2013 - 23:19

    Gemma:

    Ha Iris,
    Geniet, en ga zeker even naar de Mambo bar. Daar heb ik onder de sterrenhemel, met een cocktail in mijn hand, de film Dirty dancing gekeken, zo romantisch. En, ik ben in Antwerpen geweerst dus............haha

  • 19 November 2013 - 00:18

    Mama:

    Voor mijn 50ste verjaardag gekregen, die zojuist 15 minuten geleden begonnen is. Een superkado, een reisje Curacao. Ik verheug me samen met Ed er enorm op. Ook voor ons is het aftellen begonnen! Tot snel Iris! Liefs, Ed en Mama.

  • 19 November 2013 - 03:35

    Snail:

    Lieve Snail! Jij snailt je er wel doorheen! Komt goed skattie! X

  • 25 November 2013 - 15:20

    Koen Winkelmolen:

    Hoi Iris en Erik, veel plezier op Curaçao we zullen je missen is nu al stil in huis veel plezier samen en tot in mei 2014 Groetjes Pap en Marianne Noa en Indy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sevenum

Iris

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 6055

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 12 Mei 2014

Stage Curaçao

03 September 2012 - 25 Januari 2013

Stage Antwerpen

Landen bezocht: