Stage is begonnen... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu Stage is begonnen... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu

Stage is begonnen...

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

10 December 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi!

We zitten nu al 2 weken op Curaçao en het is echt genieten..
Het uitgaan is hier zo gezellig, we zijn al mensen tegen gekomen uit het vliegtuig, van ons appartementen complex, van stage en gewoon mensen die je leert kennen op het strand. Elke dag is hier op een bepaalde plek iets te doen dus gaat ook bijna iedereen daar heen om lekker te feesten en te dansen.

Vorige week ben ik begonnen met mijn eerste stage week. De stage bevalt prima! Heb hele leuke collega's om mee samen te werken dus dat is erg fijn. De eerste dag ben ik begonnen op het strand, en later in de week heb ik ook in het restaurant gewerkt. Tot nu toe vond ik het strand het leukste om te werken. Leuke muziek en sfeer, en bovendien vind ik het echt een verschil qua gasten. In een restaurant heb je toch minder snel een echt gesprek met iemand omdat die mensen echt komen om te eten. Maar hier zijn mensen echt op vakantie, dus alle tijd en ze vinden het ook leuk om even bij te kletsen en te weten wat er allemaal te doen in.

Mijn stageplek is Papagayo, dit is een beach club en restaurant, waar verder ook een resort en design hotel bij zit. Ik heb deze week samen met een aantal andere nieuwe medewerkers een rondleiding gekregen over het resort, spa en design hotel. Nou echt ontzettend mooi allemaal! Alles is tot in de puntjes verzorgd. In Februari komen Mama en Ed langs en die slapen dan in het resort. Nou ik heb ze al lekker voorbereid op een ontzettend mooi huisje waar ze in zullen verblijven! Kan niet wachten!

Ik ben samen met Elianne en Aimee naar Santa Barbara geweest, dit is een resort waar eigenlijk alleen hotelgasten mogen komen.... maar wij zijn natuurlijk stiekem naar binnen gekomen om lekker op het privéstrand te gaan zonnen en zwemmen.... hihihi. "wij willen lunchen in het hotel", en dan terug komen met natte haren en handdoeken hihi.
Elianne is een collegaatje van me en Aimee is een vriendinnetje van haar die ook op Curaçao is nu.
Verder hebben we met wat collega's nog sushi gegeten, zijn we lekker gaan dansen bij Cabana, Zanzi bar, Bermuda, Wet n Wild en Mambo.
Een keer lekker shoppen in Punda en zwemmen op het strand. heeerlijk. T warme weer begint echt te wennen en vind het bizar dat het 10 december is en dat ik hier elke dag in jurkjes en korte broekjes kan rond huppelen!

Ook wel fijn dat het gewone leven weer begonnen is en dat ik weer aan het werken ben. Ik weet niet zo goed wat ik allemaal kan vertellen omdat ik zooo veel mee maak hier en de dagen vliegen voorbij! Natuurlijk begin ik Teun nu te missen maar gelukkig bestaat er whatsapp en skype.. maar ook dat is soms lastig door het tijdsverschil.

Nou jongens, dat was het weer voor vandaag!
Ik spreek jullie later en natuurlijk zal ik nog genoeg jaloersmakende foto's op facebook plaatsen!

Ayo!

Liefs Iris

  • 10 December 2013 - 21:32

    Marit:

    Het begint te wennen om in korte broeken en jurkjes te lopen.... ooooooh wat een heerlijkheid. Super gaaf hoor wat je allemaal uitspookt en het klinkt alsof je daar een heleboel pret gaat maken. Ik vind het echt onwijs kicke dat je daar bent en blijf maar lekker jaloersmakende foto's posten!! Liefs marit

  • 10 December 2013 - 21:45

    Lucia:

    Ha Iris,

    Leuk verhaal, en ben toch wel ff jaloers op de temperaturen daar!! Ben net terug van Panningen, en was erg blij dat ik m'n handschoenen bij me had!!
    Geniet en werk ze nog!!
    Groetjes

  • 14 December 2013 - 13:28

    Oma:

    Ha iris, Fijn dat het goed met je gaat. Petri heeft mij jou verhaal laten lezen. Pas goed op jezelf en ik wens je hele fijne kerstdagen. We zijn bij papa op de verjaardag geweest en zijn samen met oma baexem papa en marianne naar annes voetbal geweest kijken. Het was een hele gezellige avonod. Groetjes oma

  • 04 Januari 2014 - 11:04

    Piet, Anja, Ton En Ilze:

    ha Iris,
    Leuk om je verslag te lezen en dat alles goed met je gaat.
    Tevens nog de beste wensen voor 2014.
    Hier hebben we vanavond een feestje voor
    een van onze lieve beestjes :P want zij heeft 10.000 kg vet en eiwit gegeven.
    Het is een dochter van de koe die 6 jaar geleden ook het zelfde heeft gehaald.
    We wensen je een mooie tijd!

    groetjes van ons vieren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Iris

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 6057

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 12 Mei 2014

Stage Curaçao

03 September 2012 - 25 Januari 2013

Stage Antwerpen

Landen bezocht: