Bijna weer naar huis.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu Bijna weer naar huis.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Iris Winkelmolen - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar huis..

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

28 April 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi!

Na 5 geweldige maanden op Dushi Korsow, zit het er voor mij nu echt bijna op...
Morgen werk ik mijn allerlaatste dagje op het strand van Papagayo, wat ik erg ga missen!
Heb de afgelopen maanden ontzettend veel meegemaakt hier en ik had het absoluut niet willen missen. Mezelf tegen gekomen, veel over mezelf geleerd en ook vooral tegen de muur aangelopen. Hoort allemaal bij volwassen worden :).

Vorige week was ik jarig hier, heerlijk gevierd bij de Bermuda en de volgende dag met Elianne op het strand en 's avonds lekker gegeten.

Straks terug in Nederland zal het normale leven weer beginnen, niet meer overal maar gaan eten en drinken (wat niet erg is na al die + kilo's) haha.
Wat ga ik de zon missen! Dat je opstaat en gewoon buiten kan gaan zitten omdat het lekker weer is. Constant, heerlijk.

De afgelopen maand zijn er aantal leuke feestjes geweest hier, Springbreak, Fullmoon, Cabana beach festival. Genoeg gefeest hier, echt super naar mijn zin gehad. Maar ook mijn telefoon alweer gestolen, dus al mijn foto's weg waar ik wel aardig van baal.. maargoed helaas.
Deze maand nog Koningsdag op de 30ste nog hier vieren, en Marco Borsato geeft nog een optreden op 3 mei waar ik denk ik ook nog heen ga.

Voordat ik terug ben op Schiphol heb ik nog 2 weken vakantie, waarvan 2 met Mama!! Van Erik moet ik helaas 5 mei al afscheid nemen :( Maar die zie ik op school in NL weer.

Ik zie jullie over 2 weken weer in NL... Ik ga nog even vet hard genieten hier zolang het nog kan!

Dikke kus en Liefs vanuit het warme Curaçao!

Iris


  • 31 Mei 2014 - 03:10

    Wout Janssen:

    Heej Iris,

    Niet echt de plek om dit bericht je plaatsen maar wat ene dag vandaag!
    De kinderen van jeugdkamp waren zeer geschrokken en hebben nog een goed gesprek gehad!!

    X
    Wout

    Ps. Thanks voor de lift!

  • 31 Mei 2014 - 03:40

    Iris:

    Hey Wout!

    Pff zeg dat wel.. Haha heb jou vet lang op Facebook opgezocht.. Volgens mij heb je geen Facebook maar ben er wel achter gekomen dat je Wout Janssen heet en dat je prins carnaval was ;) hehe.. Ja die vrouw was echt lazarus.. Veel te veel gedronken, zet je weer met beide benen op de grond.

    Lift is graag gedaan :)

    X Iris

  • 31 Mei 2014 - 13:28

    Wout Janssen:

    Heej Iris,

    Ja het was me een ervaring wel! De kids hebben goed geslapen dus gaat prima!

    Nee ik heb geen facebook, twitter of wat dan ook haha! Heb het al druk genoeg haha!

    Maar natuurlijk wel whats app maar geen telefoonnummer die ik kan toevoegen ;)

    Ik was dit jaar inderdaad Prins Carnaval! Was zeker mooi!!

    X

  • 31 Mei 2014 - 14:20

    Iris:

    Hey Wout,

    Fijn dat de kids goed geslapen hebben :)
    Heb wel een telefoon maar gebruik hem niet zo vaak..
    Maaaar omdat jij t bent zal ik hem nog eens aanzetten..
    0655778316 ;)


    X

  • 31 Mei 2014 - 14:24

    Wout:

    Staat nog uit volgens mij ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Iris

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1687
Totaal aantal bezoekers 6051

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 12 Mei 2014

Stage Curaçao

03 September 2012 - 25 Januari 2013

Stage Antwerpen

Landen bezocht: